Trobada amb els avis d’Ocata

Ahir, 16 de març, vaig poder fer la trobada al Casal d’Avis d’Ocata. Malgrat haver plogut durant tot el dia vam poder fer una trobada força interessant i participativa. A la xerrada em van acompanyar el Ramon Pellicer i la Teresa Vidal, vicepresidenta del Casal de Can Malet. En el debat van sortir temes com el transport urbà del Masnou, la neteja, l’incivisme, la poca agilitat de l’ajuntament en les respostes als veïns, l’abandonament dels carrers de Santa Madrona, … Va ser una trobada per mi molt profitosa i també afectiva per qüestions de veïnatge i d’anys de coneixença amb molts d’ells. Durant aquests darrers mesos, des de la meva responsabilitat a la Generalitat, he pogut canalitzar alguna ajuda per millorar el Casal d’Avis d’Ocata. Ara no és un moment per fer promeses, però si vaig manifestar el meu compromís d’estar al costat de la gent gran i treballar per anar millorant tots plegats el nostre poble. També vull agraïr a la junta de l’entitat la seva col·laboració amb la xerrada i l’esforç que estant fent per tirar endavant el Casal d’Avis d’Ocata.

Anuncis

Deixa un comentari

Filed under Acord pel Masnou, El meu poble...

Deixa un comentari

